1. Zamestnávateľ
  2. Trnava
  3. Midcosta s.r.o.
Hodnotení
odporúča firmu Recenzie ()
Celkové hodnotenie zamestnávateľa

Midcosta s.r.o.

Trnava, Priemyselná 8E

Pridajte recenziu, pomôžte ostatným nájsť dobrého zamestnávateľa

Všetky ( 0 ) Pozitívna ( 0 ) Neutrálna ( 0 ) Negatívna ( 0 )

Používateľ: Admin

Máte nejaké informácie o práci pre túto spoločnosť? Aká je atmosféra? Plat je dobrý? Existujú nejaké výhody? Aké sú pracovné podmienky? Vopred ďakujeme!
Zobraziť viac >
Bola recenzia užitočná? 0 0
Žiadny obsah. Táto firma nevyplnila kartu „O firme“.

Nábor vedený firmou:

Všetky (6) Aktuálne ( 0 ) Archívne ( 6 )

Nákupca, administrátor obchodu - financované z projektu Prvého zamestnania ÚPSVR

Trnava
Vypršala: 02.10.2024
plný úväzok
Povinnosti:
  • Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Prax: bez požiadavky na odbornú praxZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov Cudzí jazyk: anglický stredná
  • pokročilá B1 a B2 Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky
  • Microsoft Word
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft Outlook
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft Excel
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft PowerPoint
  • pokročilá Internet
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Open Office
  • pokročilá Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti) finančná a ekonomická gramotnosť komunikácia (jednanie s ľuďmi) komunikácia v cudzom jazyku kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa organizovanie a plánovanie práce osobnostný rozvoj pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) technická gramotnosť tímová práca tvorivosť (kreativita) Osobnostné predpoklady: analytické myslenie asertivita cieľavedomosť komunikatívnosť praktické myslenie precíznosť (presnosť) spoľahlivosť Ďalšie požiadavky: Anglický jazyk je nevyhnutný pre dennú komunikáciu písomnou i ústnou formou. Nemecký jazyk nie je nutný, ale bol by výhodou. Osobnostné predpoklady sú dôležité k naplneniu cieľov, pre ktoré je pozícia vytvorená. Cieľom je zefektívniť a pokryť rozširujúcu sa obchodnú agendu spoločnosti so zámerom a potenciálom rastu, zabezpečiť plynulý obchodný proces pokrytím pribúdajúcej operatívnej obchodnej administratívy v rámci nákupu tovaru, včasné a presné zabezpečenie dodávok tovaru a tým zabezpečiť a upevniť stabilnú kvalitnú službu existujúcim i novým zákazníkom
Zobraziť viac >>
Archívne ponuky
Archívne ponuky

Nákupca, administrátor obchodu - financovane z projektu Prvého zamestnania ÚPSVR

Trnava
Vypršala: 01.09.2024
plný úväzok
Povinnosti:
  • Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Prax: bez požiadavky na odbornú praxZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov Cudzí jazyk: anglický stredná
  • pokročilá B1 a B2 Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky
  • Microsoft Word
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft Outlook
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft Excel
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft PowerPoint
  • pokročilá Internet
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Open Office
  • pokročilá Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti) finančná a ekonomická gramotnosť komunikácia (jednanie s ľuďmi) komunikácia v cudzom jazyku kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa organizovanie a plánovanie práce osobnostný rozvoj pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) technická gramotnosť tímová práca tvorivosť (kreativita) Osobnostné predpoklady: analytické myslenie asertivita cieľavedomosť komunikatívnosť praktické myslenie precíznosť (presnosť) spoľahlivosť Ďalšie požiadavky: Anglický jazyk je nevyhnutný pre dennú komunikáciu písomnou i ústnou formou. Nemecký jazyk nie je nutný, ale bol by výhodou. Osobnostné predpoklady sú dôležité k naplneniu cieľov, pre ktoré je pozícia vytvorená. Cieľom je zefektívniť a pokryť rozširujúcu sa obchodnú agendu spoločnosti so zámerom a potenciálom rastu, zabezpečiť plynulý obchodný proces pokrytím pribúdajúcej operatívnej obchodnej administratívy v rámci nákupu tovaru, včasné a presné zabezpečenie dodávok tovaru a tým zabezpečiť a upevniť stabilnú kvalitnú službu existujúcim i novým zákazníkom
Zobraziť viac >>
Archívne ponuky
Archívne ponuky

Nákupca, administrátor obchodu

Trnava  
Vypršala: 27.06.2024
plný úväzok
1 350 EUR/mesiac
Archívne ponuky
Archívne ponuky

Servisný špecialista pre fotovoltické systémy

Trnava  
Vypršala: 13.06.2024
plný úväzok
3 500 EUR/mesiac
Archívne ponuky
Archívne ponuky

Nákupca, administrátor obchodu

Trnava
Vypršala: 23.05.2024
plný úväzok
Povinnosti:
  • Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Prax: bez požiadavky na odbornú praxZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov Cudzí jazyk: anglický stredná
  • pokročilá B1 a B2 Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky
  • Microsoft Word
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft Outlook
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft Excel
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Microsoft PowerPoint
  • pokročilá Internet
  • pokročilá Kancelárske balíky
  • Open Office
  • pokročilá Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti) finančná a ekonomická gramotnosť komunikácia (jednanie s ľuďmi) komunikácia v cudzom jazyku kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa organizovanie a plánovanie práce osobnostný rozvoj pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) technická gramotnosť tímová práca tvorivosť (kreativita) Osobnostné predpoklady: analytické myslenie asertivita cieľavedomosť komunikatívnosť praktické myslenie precíznosť (presnosť) spoľahlivosť Ďalšie požiadavky: Anglický jazyk je nevyhnutný pre dennú komunikáciu písomnou i ústnou formou. Nemecký jazyk nie je nutný, ale bol by výhodou. Osobnostné predpoklady sú dôležité k naplneniu cieľov, pre ktoré je pozícia vytvorená. Cieľom je zefektívniť a pokryť rozširujúcu sa obchodnú agendu spoločnosti so zámerom a potenciálom rastu, zabezpečiť plynulý obchodný proces pokrytím pribúdajúcej operatívnej obchodnej administratívy v rámci nákupu tovaru, včasné a presné zabezpečenie dodávok tovaru a tým zabezpečiť a upevniť stabilnú kvalitnú službu existujúcim i novým zákazníkom
Zobraziť viac >>
Archívne ponuky
Archívne ponuky

Sales manager SR, ČR

Slovensko, Česko (Práca vyžaduje cestovanie)  
Vypršala: 29.03.2024
plný úväzok
2 500 EUR/mesiac
Archívne ponuky
Archívne ponuky
Work or Not - Skontrolujte si zamestnávateľa a vyberajte múdro!

Aký je Váš názor na prácu v Midcosta s.r.o., podeľte sa o svoj názor a pomôžte ostatným.