Máte nejaké informácie o práci pre túto spoločnosť? Aká je atmosféra? Plat je dobrý? Existujú nejaké výhody? Aké sú pracovné podmienky? Vopred ďakujeme!
Žiadny obsah. Táto firma nevyplnila kartu „O firme“.
Nábor vedený firmou:
Všetky (1)Aktuálne ( 0 )Archívne ( 1 )
Consumer Experience Manager
Bratislava
Vypršala: 04.10.2024
plný úväzok
Povinnosti:
Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Prax: aspoň 3 rokyZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Nie Cudzí jazyk: anglický vysoká – vysoká C1 a C2 Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky
Microsoft Word
pokročilá Kancelárske balíky
Microsoft Excel
pokročilá Kancelárske balíky
Microsoft PowerPoint
pokročilá Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti) komunikácia (jednanie s ľuďmi) komunikácia v cudzom jazyku kultivovaný písomný prejav organizovanie a plánovanie práce prezentovanie rozhodovanie samostatnosť tvorivosť (kreativita) vedenie ľudí Osobnostné predpoklady: komunikatívnosť spoľahlivosť Ďalšie požiadavky Minimálne 3
ročné skúseností v marketingu alebo na podobných pozíciách v BAT alebo inej organizácii FMCG. Schopnosť ovplyvňovať správanie na viacerých úrovniach, ako aj v rámci rôznych funkcií. Dobré zručnosti v oblasti networkingu a budovania vzťahov. Schopnosť zvládať viacero činností. Vynikajúce písomné a ústne komunikačné zručnosti. Plynulá znalosť angličtiny Skúsenosti s riadením ľudí Kľúčové faktory úspechu Plány kampaní s jasnými cieľmi a maximalizáciou dostupného ekosystému. Využívanie najefektívnejších kontaktných miest. Realizácia kampaní pre kľúčové ciele. Konzistentné posolstvo značky na všetkých spotrebiteľských platformách. Vynikajúca realizácia všetkých kampaní. Dôsledné meranie kampaní