1. Zamestnávateľ
  2. Nitra
  3. ELECTROBETA, s.r.o.
Hodnotení
odporúča firmu Recenzie ()
Celkové hodnotenie zamestnávateľa

ELECTROBETA, s.r.o.

Nitra, Na vŕšku 3

Pridajte recenziu, pomôžte ostatným nájsť dobrého zamestnávateľa

Všetky ( 0 ) Pozitívna ( 0 ) Neutrálna ( 0 ) Negatívna ( 0 )

Používateľ: Admin

Máte nejaké informácie o práci pre túto spoločnosť? Aká je atmosféra? Plat je dobrý? Existujú nejaké výhody? Aké sú pracovné podmienky? Vopred ďakujeme!
Zobraziť viac >
Bola recenzia užitočná? 0 0

Používateľ: Ladislav

Negatívna recenzia
12.06.2024 8:59
Dňa 9.6 som priniesol do servisu ETA robot ETA Gratus,preberajúci "technik" si vypýtal hneď 20euro ako zálohu na opravu.Poprosil som ho,či sa technik nevie pozrieť na opravu,vraj to môže byť banálna záležitosť-precínuje sa jeden drôtik a hotovo.Na druhý deň mi volal pokladník,že robot je opravený.Zbytočne so spravil 70km.Servis si pýtal za opravu ďalších 40eury-dokopy 60eury za precínovanie jedného drótika/vraj je to častá porucha/.Dostal som k tomu servisný list,nebol mi dodaný pokladničný blok s servisnému listu-ten je vraj neplatný bez pokladničného bloku.Na otázku aká je záručná doba po oprave,mi pokladní povedal,že 3 mesiace!!!!!Asi preto sa neoplatí servisovať spotrebiče.Alebo si sumu vymysleli?
Zobraziť viac >
Bola recenzia užitočná? 0 1
Odpoveď na: Ladislav

Používateľ: Michal

14.06.2024 10:24
Dobrý deň prajem,
Vaša recenzia pre nás ako servis nie je vôbec príjemná, zhadzujete náš servis v očiach verejnosti zatiaľ čo my sa snažíme pracovať tak, aby s našou prácou boli zákazníci vždy spokojní. Sme na trhu už viac ako 30 rokov a naša značka je pre nás z dlhoročného hľadiska veľmi podstatná. K zákazníkom sme vždy korektní a o všetkom sa snažíme dopredu informovať aby neprišlo k nezhodám. Nižšie si dovolím pár subjektívnych postrehov mňa ako manažéra servisu a človeka, ktorému záleží na reputácii našej spoločnosti.
K vašej veci:
Do servisu ste priniesol kuchynský robot ETA Gratus osobne a nechávali ste ho u nás bez akýchkoľvek nátlakov z našej strany, po kompletnom odkomunikovaní problému a možných alternatív chýb, ktoré nie je možné s istotou dopredu určiť pred rozobratím prístroja. Prijímací technik Vám vypovedal možné alternatívy príčin, ktoré môžu chybu spôsobovať aj s cenami za servisný úkon pri jednotlivých chybách. Tieto sumy vieme určiť dopredu z toho dôvodu, že sa špecializujeme konkrétne na kuchynské roboty ETA a teda vieme aká časová a finančná náročnosť je pri jednotlivých úkonoch. Vaše prvotné reakcie na vyššie spomínaný popis možných chýb boli typu: „A to vám mam ako veriť, že to nebude tá lacnejšia chyba a vy odo mňa nevytiahnete viac peňazí“...
Prepáčte ale ešte raz musím spomenúť, že robot ste k nám priniesol dobrovoľne. Sme tu na to aby sme pomáhali našim zákazníkom, ktorý o pomoc (opravu) záujem majú. Už zo začiatku pristupovať k veci, že nám nedôverujete nie je pre nás príjemná skúsenosť a ak tak je osobne nevidím dôvod ak niekomu nedôverujem (v podstatne z neznámej príčiny) nechávať si u neho opraviť výrobok – resp. precestovať x km aby som si u neho nechal opraviť výrobok. No ale v poriadku. Aj tak ste sa po prijímacej konzultácii u nás robot rozhodli nechať... (dobrovoľne). 
Záloha 20€ je braná z našej strany vždy pri prijme výrobku na opravu. Dôvodom je množstvo výrobkov, ktoré si zákazníci neprevzali a za dlhý čas a nie je v našej kom
Bola recenzia užitočná? 0 0
Odpoveď na: Ladislav

Používateľ: Michal

14.06.2024 10:27
kompetencii tieto výrobky vyhadzovať nakoľko nie sú našim majetkom. Záloha 20€ je vždy vrátená zákazníkovi v prípade, že sa s výrobkom nič nerobilo = záloha neprepadá automaticky v prospech servisu bez udania dôvodu. Servis si účtuje manipulačný poplatok až v prípade zistenia/identifikácie chyby na výrobku. Z pohľadu servisu: servisný technik berie plat ako každý iný zamestnanec, živý rodinu. Ak by sa začal zaoberať s opravou výrobku a po pol hodinovej / hodinovej diagnostike/oprave by zákazník zamietol opravu technik za tento čas nemá svoju prácu zaplatenú. Isto pochopíte, že týmto prístupom by technik pri viacerých takýchto zákazníkoch za chvíľku (dovoľte mi výraz) nemal z čoho žiť.
Keď vás prijímací technik, ktorý je mimochodom v každom prípade k našim zákazníkom vždy milý a korektný požiadal o zálohu 20€ z vašej strany prišla podráždeným a nespokojným spôsobom položená otázka „To mám ísť do toho dažďa?“ ... mrzí ma to ale my, ani prijímací technik ktorý má jasne zadané inštrukcie ako postupovať pri prijme na servis nie je kompetentný riešiť, či nosíte peniaze pri sebe alebo ich máte v aute – Má jasne dané inštrukcie ako prijímať výrobky do servisu a aj keď je veľmi ematický zálohu od vás vziať musel.
Bola recenzia užitočná? 0 0
Odpoveď na: Ladislav

Používateľ: Michal

14.06.2024 10:27
Bohužiaľ pred tým ako výrobok otvoríme skutočne nevieme určiť skutočnú príčinu problému a preto zákazníkom dávame aspoň info o možných alternatívach ako uvádzam vyššie aby sa mohol sám rozhodnúť, či výrobok nechať v oprave a či je oprava v daných prípadoch pre neho rentabilná. 
Určité typy ľudí majú z nejakého (pre mňa nepoznaného dôvodu) znevažovať prácu iných... Ja osobne si toto napr. voči automechanikom nedovolím. Ak si dám auto do opravy tak si uvedomujem, že to bude pre mňa lepšia alternatíva a tým pádom považujem túto opravu za pre mňa náročnejšiu. V rovnakom znení by som očakával, že sa na opravu pozrie akýkoľvek trošku uvedomelý človek. Označiť opravu kuchynského robota s demontážou, detekciou príčiny problému, a následnou opravou, kontrolou ostatných elektronických dielov a preskúšaním za „preletovanie jedného drótika“... Musím len znova konštatovať – možnosť chyby prepojenia základnej a ovládacej dosky vám bol hneď pri prijme na servis prezentovaný aj so sumou za stanovený úkon a výrobok ste u nás nechali znova – dobrovoľne.
Oprava na počkanie: nevykonávame VOPRED NEDOHODNUTÉ opravy na počkanie nakoľko sme záručným servisom a máme systémovo nastavenú postupnosť preberania zákaziek. Servisný technik má vždy na stole aktuálne pridelený výrobok, ktorý má rozobratý a nemôže sa začať zrazu niečomu inému
Bola recenzia užitočná? 0 0
Odpoveď na: Ladislav

Používateľ: Michal

14.06.2024 10:30
A zvyšné už len v skratke nakoľko som sa vyššie už dosť rozpísal. Sadzobník za opravy vychádza z časovej normohodiny a ceny náhradných dielov – o tomto presne informujeme zákazníka už pri prijme – aj o konkrétnych možných sumách za opravu. Záruka na opravený výrobok je zákonom stanovená – doba : 
Záručná doba za vady vykonanej opravy/úpravy veci (zákon č. 40/1964) -  Definícia: (1) Záručná doba je tri mesiace, ak nie je dojednaná alebo osobitnými predpismi ustanovená inak; stavebných prácach je záručná doba najmenej osemnásť mesiacov.
Pri reklamácii OPRAVY CHYBY NA VÝROBKU vám stačí doložiť servisný list. 
Na túto (osobnú) spätnú reakciu (aj so zisťovaním faktov a okolností, hľadaním záznamov a dokladov) som použil necelú hodinu svojho času, za ktorý som sa mohol venovať iným zákazníkom, takým ktorý k nám radi chodia a vracajú sa a my ich radi uvidíme pretože ak je spokojný zákazník je to pre nás veľmi vysoká pridaná hodnota, za to čo robíme. Na druhej strane zákazník, ktorý už prichádza k nám s nedôverou a nespokojnosťou neprináša nič dobré ... a osobne ak by som pri prijme vášho robota do servisu bol a ak by som počul komunikáciu vás a nášho prijímacieho technika určite by som sa vám snažil milo vyhovoriť nechávať výrobok na opravu u nás. Považujem sa za odborníkom za tieto výrobky a viem o týchto robotoch skutočne veľa. Ale ak sa s tým nestotožňuje zákazník a myslí si, že on alebo niekto iný opravu vykoná lepšie určite ho nemám potrebu o tom presviedčať.
Vaša zlá skúsenosť s nami ako servisu ma veľmi mrzí avšak dovolím si tvrdiť, že z našej strany k žiadnemu pochybeniu neprišlo. A úprimne viac ma mrzí, že nespokojné recenzie sa píšu prakticky samé, zatiaľ čo často o tie spokojné často treba zákazníkov žiadať. 
Manažér servisného oddelenia
Bola recenzia užitočná? 0 0
Žiadny obsah. Táto firma nevyplnila kartu „O firme“.

Nábor vedený firmou:

Všetky (2) Aktuálne ( 1 ) Archívne ( 1 )

Pomocný elektrotechnik

Nitra
Platná do: 08.12.2024
plný úväzok
Povinnosti:
  • Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti) komunikácia (jednanie s ľuďmi) manuálna zručnosť samostatnosť technická gramotnosť Osobnostné predpoklady: analytické myslenie praktické myslenie spoľahlivosť
Platná do: 08.12.2024

Opravár - elektrotechnik

Nitra
Vypršala: 26.01.2023
pracovný pomer na neurčitý čas

816 € za mesiac
Archívne ponuky
Archívne ponuky
Work or Not - Skontrolujte si zamestnávateľa a vyberajte múdro!

Aký je Váš názor na prácu v ELECTROBETA, s.r.o., podeľte sa o svoj názor a pomôžte ostatným.