Máte nejaké informácie o práci pre túto spoločnosť? Aká je atmosféra? Plat je dobrý? Existujú nejaké výhody? Aké sú pracovné podmienky? Vopred ďakujeme!
Žiadny obsah. Táto firma nevyplnila kartu „O firme“.
Nábor vedený firmou:
Všetky (1)Aktuálne ( 0 )Archívne ( 1 )
Špecialista pre starostlivosť o zákazníkov
Vypršala: 13.03.2023
plný úväzok
Povinnosti:
Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Prax: aspoň 3 rokyZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Nie Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov Cudzí jazyk: anglický stredná
pokročilá B1 a B2 Azerbajdžančina vysoká – vysoká C1 a C2 ruský vysoká – vysoká C1 a C2 Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky
Microsoft Excel
vysoká Kancelárske balíky
Microsoft Outlook
vysoká Kancelárske balíky
Microsoft Word
vysoká Kancelárske balíky
Microsoft PowerPoint
vysoká Kancelárske balíky
Microsoft PowerPoint
pokročilá Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov samostatnosť technická gramotnosť Osobnostné predpoklady: komunikatívnosť pozornosť precíznosť (presnosť) sebaovládanie spoľahlivosť technický talent